Rabu, 6 Mei 2009

KePaHiTaN oR kEmAnIsAn

Aku telah menghadapi kesulitan dalam sekelip mata dalam sehari yang menunjukkan bahawa naluri keibuan itu wujud jika kita mengiktiraf kewujudannya.....
antaranya ialah......
1)aku hampir2 kemalangan 2 kali dalam sehari;
2)aku kehilangan slip exam yang aku sedar 5 minit sebelum exam;
3)kreta kawan aku yg aku bawak meletup tayar depan sebelah kiri;
4)aku xleh fokus waktu paper constitutional law;
5)aku xcndt truk tp syukur xde paper juz kreta kawan aku remuk;
6)aku nyaris2 langgar kreta bab tiba2 brek motor aku x brfungsi.....
semua ni ada kaitan apabila bapa aku call dan mengatakan bahawa mak aku dalam keadaan kritikal dan ambulans tgh bawak g Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang.aku amat terkedu walaupun prinsip hidup aku mengatakan bahawa tidak pernah wujud kebetulan di dunia ini kerna Allah telah mengatur segala-galanya dengan tepat dan sempurna.cuma terpulanglah kepada kita untuk mempercayainya.

1 ulasan: